Komentáře

1 Heaven Heaven | Web | 19. prosince 2015 v 19:25 | Reagovat

Některé blogerky vážně moc kritizují a to je na nic. Někdy ale kritka může pomoct, když není myšlena zle. Jen škoda, že nečteš komentáře. Pro mě by byl blog bez odezvy zbytečná ztráta času...

2 Michelle Michelle | Web | 19. prosince 2015 v 19:31 | Reagovat

[1]: Přesně tak. Jsem ráda, že nejsem jediná. Musím říct že velmi, často jsou myšleny více zle, než nápomocné.
Pro mně  není ztráta odezva, každý ať si udělá názor  v hlavě, nemám potřebu vidět to napsané. Ať  chodí, nechodí myslí si svoje.  :) Celkem lepší pro mne nemám ráda tu namyšlenost, přehnanost, zbytečná otrava.

3 M O N I K A M O N I K A | Web | 19. prosince 2015 v 19:54 | Reagovat

Já mám na českou blog scénu už dlouhou dobu názor, který není kladný. A myslím, že se to začalo odrážet i na mém blogu- pomalu ze mě vyprchá nadšení, přestává mě to bavit, což znamená menší odezvu. Celé je to jenom jedna velká faleš a divadlo :-?

4 Sonča Sonča | Web | 19. prosince 2015 v 20:01 | Reagovat

I já už jsem se setkala s nějakýma lidma, kteří až přehnaně kritizovali. Není nad konstruktivní kritiku, ovšem i té nesmí být až příliš...
Já si myslím, že blogerka by měla psát hlavně pro sebe, pro svoje potěší, hlavně aby ji to bavilo a psala o tom, o čem chce ona. Čtenáři už jsou pak takový bonus a vyjádření toho, že blog baví nejen tu blogerku, ale i ostatní :)

5 mycrazydiary mycrazydiary | 19. prosince 2015 v 20:04 | Reagovat

[3]: Musím říct Moniko, přestává mě to  bavit taky, jak čtu kdy mají tuny připomínek !Faleš . Lépe bych neřekla.
Předhání se tu jak ovce.

6 mycrazydiary mycrazydiary | 19. prosince 2015 v 20:05 | Reagovat

[4]: Jsem moc ráda za tvůj názor, máš pravdu. Píšu si co chci baví mě to, jenže začátečnice  blogerky to zničí, mrzí mě to za ně.

7 Denyii Denyii | Web | 19. prosince 2015 v 20:20 | Reagovat

S kritikou jsem se na blozích už setkala, na tomto (denyii) ještě tedy ne, ale na mých starých jo a někdy mě to taky štvalo... každopdáně zase nás i kritika posouvá dál... ale zase... když to někdo řiká, píše fakt hnusně, tak je to fakt hnusný a neslušný...

každopádně bych ti jen chtěla říct, že máš moc hezký design ale... nevím jestli jsi nebo nejsi češka, každopádně některým větám moc nerozumim, nebo rozumím, ale daly by se napsat jinak, víc srozumitělně :) zdá se mi totiž, že ty něco vymyslíš, napíšeš to a pak k tomu vymyslíš ještě něco a už to trošku nedává smysl :D
Každopádně je to čistě tvoje věc, jak píšeš, to je spíš taková rada, aby se ten text četl lépe. :) Doufám, že jsem tě neurazila, vůbec to nemyslím zle, spíš chci pomoci :)

8 mycrazydiary mycrazydiary | 19. prosince 2015 v 20:27 | Reagovat

[7]: Chápu, taky si říkám, že už to někdy ani smysl nedává. Jsi hodná děkuji :-)  :-)

9 Opti-Mystique Opti-Mystique | Web | 19. prosince 2015 v 21:51 | Reagovat

Blog jsem odjakživa vedla v takovém stylu, že jsem mohla očekávat všelijaké komentáře, od těch pozitivních až po ty těžce negativní. A za těch spoustu let, co píšu (opravdu je to už více než deset? Húúúú.) jsem se naučila vyselektovat ty komentáře, které jsou konstruktivní a ty, které jsou prostě dílo hejtrů. Ale za ty roky se nezměnil jeden můj hlavní názor - že blog by měl autor psát hlavně pro radost. Jakmile z něj vyprchá to nadšení a radost, tak je to tam pak strašně vidět. A je už jedno, jestli si píšeš hlavně pro sebe nebo jestli toužíš po tisíci návštěv a komentářů. Každopádně, pokud tvrdíš, že jsi perfekcionalistka, tak by ses měla snažit se stále zlepšovat - a k tomu jsou i negativní komentáře vhodné, když nic jiného, tak tě posunou někam dál. A zakázat a je a zabránit tak možnosti jakékoliv odezvy  je dle mého názoru zbytečný krok. Když ne sebereflexe, tak právě komentáře ti můžou hodně pomoci.

Každopádně, pokud si myslíš, že neexistují blogerky píšící blog ve stejném stylu jako ty, tak jsi jich asi moc neprošla. Teda, neber to jako rýpání nebo tak, ale na tvůj popis sebe samé jako "blogerky" jich sedí opravdu hodně, jen je třeba trochu hledat... :D

10 sarushef sarushef | Web | 20. prosince 2015 v 0:28 | Reagovat

Bavíš mě.

11 Bels Bels | E-mail | Web | 20. prosince 2015 v 10:02 | Reagovat

Zpětná vazba by měla být důležitá pro každou blogerku. Sama jsem se tak před osmi lety, kdy jsem s blogem začínala, ošklivých komentářů hrozně bála. :D A asi o to víc jsem se od začátku snažila, aby mé články nějak vypadaly. I když to byly jen myšlenkové pochody, jež neobsahovaly na pohled znatelnou pointu, lpěla jsem na estetice a na tom, aby věty dávaly smysl a neobsahovaly příliš mnoho gramatických chyb. Na druhou stranu když se nějaký ten nechvalný komentář našel, mohla jsem si říct: "Aha, tak příště to zkusím líp." Pokud si člověk slepě nestojí za svým, ty negativní komentáře mu opravdu můžou pomoci posunout se dál a zrovna já se za ty roky posunula opravdu hodně. :)
Ale nesmí to být samozřejmě ty trapné haty typu "Hnusný blog" a "děsný článek" - bez žádného vysvětlení, co se člověku na blogu nelíbí je to k ničemu (Stejně jako komenty typu "Hezký článek-") a člověk to musí přejít s chladnou hlavou.

12 Natalie Clare Natalie Clare | E-mail | Web | 20. prosince 2015 v 16:56 | Reagovat

Poznám to. Ani nevieš koľko ľudí mi kritizovalo prvé recenzie. Ale treba si ísť za svojím, veď hlavné je len vyjadriť si svoj názor a povedať čo chceme povedať. Nikto nikdy netvrdil, že budú všetci súhlasiť. Netreba sa ani zaoberať bloggermi a bloggerkami, ktoré všetko len kritizujú a sústrediť sa skôr na to pozitívne :)

booklovers-world.blogspot.com

13 Michelle Michelle | Web | 20. prosince 2015 v 18:32 | Reagovat

[11]: Začátky jsou celkem hrozný, pokud to blogerka přejde, tak tlesk :) Souhlásím s tebou

[10]: Bavíš sama sebe.

[12]: Máš pravdu, musíme překonat.
Pěkný blog mrkla jsem :-D  :-D

14 dadainka dadainka | Web | 20. prosince 2015 v 21:04 | Reagovat

Super napsáno :-)

15 Jana Jana | E-mail | Web | 7. ledna 2016 v 14:17 | Reagovat

Myslím, že kritizují ti, co sami mají nějaký problém. Jo, čas od času se grmatika šikne, ale když tím prudí furt a všude ... Nebo mi někdo k článku napíše, že mu to přijde jako status na FB... Pokládám si otázky, zda to vůbec četl ...

16 Kiara Kiara | E-mail | Web | 7. ledna 2016 v 14:36 | Reagovat

Já si myslím, že kritika ničemu neškodí, člověk si to jen musí přebrat. Dala mi něco tato kritika? Poučila mě, upozornila na chyby, které bych mohla opravit? Pokud ano, je jen dobře, že komentář dotyčný napsal. Pokud zní odpověď ne, není to kritika, nýbrž text, který pro mě jednoduše nemá význam. Proto mě nijak neurazí, nerozesmutní nebo nerozzlobí.
Popravdě jsem se s kritikou na svém blogu téměř nikdy nesetkala, přestože bych si jí velmi cenila. Potřebuju, aby mi dal někdo vědět, co dělám špatně, jinak to budu dělat pořád. Chyby občas nevidím, a když na ně někdo upozorní, je to jen důkaz toho, že si článek doopravdy přečetl.
Ono se řekne, že na pravopisných chybách a čárkách nezáleží tolik, jako na pointě článku, ale není to tak. Já s tím tedy nesouhlasím. Jde tu o komfort čtenáře. Je to jako u povídky na internetu. Příběh může být dobrý, ale pokud budou věty uspořádány chybně, že jim nebudu rozumět, přestanu příběh číst.
Nemyslím si, že by se kritika měla považovat za něco špatného, odsuzovaného a zakázaného. Zpětná vazba pomáhá v sebezdokonalování a učení se ze svých chyb, které přehlédneme nebo o nich vůbec nevíme, že jsou chyby.

17 Illumináti Illumináti | Web | 7. ledna 2016 v 14:37 | Reagovat

wow
           such perfekcionalistka
                                                 much facebooky
                            very práce
                8-)  8-)  8-)  8-)

18 Lany Lany | Web | 7. ledna 2016 v 14:50 | Reagovat

Ja komentáre čítam, ale nestáva sa mi veľmi často, že by mi niekto písal veľmi kritické komentáre. Je to tvoje rozhodnutie, ale ja si neviem predstaviť, že by som si nečítala odozvu, ktorú píšu iní blogeri. Aj ked' by si mal bloger písať to, čo chce on, je dobré vedieť, čo si o tom všetkom myslia ostatní, čo sa im páči a akí majú názor. :-) Mňa, naopak, nejaká kritika len potiahne dopredu. Síce sa naštvem a je mi to aj trochu ľúto, ale nakopne ma to a začnem sa akoby viac snažiť. Vo väčšine však s tebou súhlasím. Blog je len tvoje miesto a ak tam nikoho nechceš, je to len na tebe.

19 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 7. ledna 2016 v 15:06 | Reagovat

No ale ve spoustě případů by zpětná vazba vůbec neuškodila. A tobě taky ne, potřebuješ fakt hodně pracovat na slovosledu. Většinou používáš anglický, který ale z textu v češtině dělá strašně šroubované věty a někdy dost blbne jejich význam. Zkus si to po sobě přečíst nahlas, to by ti mělo hned ukázat, jaká slova by se měla ve větě přehodit nebo jestli někde nějaká nechybí.

20 Beatrix Beatrix | E-mail | Web | 7. ledna 2016 v 15:18 | Reagovat

Zatím se mi nestalo, že bych někde narazila na až příliš kritický komentář, ani na mém blogu, ani na jiném. V tom je podle mě krása blogování. Kdo má aspoň nějaké svědomí a má s blogováním aspoň nějakou zkušenost, tak ví, že napsat článek dá spoustu práce. Ale lehká kritika nikdy neuškodí, mně osobně to pomáhá se zlepšovat. :)

21 Coneja^^ Coneja^^ | Web | 7. ledna 2016 v 15:20 | Reagovat

Na podobné téma jsem psala článek "Hejt versus kritika", protože to na můj vkus lidé málokdy odlišují.

Pro mě osobně je zpětná vazba jedna z nejdůležitějších věcí. Jak mám vědět, jestli se lidem má tvorba líbí? Ano, píšu i pro sebe ... ale pokud píšu i pro sebe, chci psát dobře a kvalitně. A to holt většinou musí posoudit i jiní lidé než já sama. O hejtech nemluvím. To je ztráta času a lidé tím opravdu chtějí jenom ubližovat nebo si leštit ego.

Ale konstruktivní slušná kritika? Co je na tom zlého?

22 The Silent Brother The Silent Brother | E-mail | Web | 7. ledna 2016 v 15:25 | Reagovat

Nejsem blogerka, ale vyjádřím se.

Mě se zdá, že je to vážně tady poslední dobou samé: Nemám ráda holčičí blogy, nemám ráda kritiku, nemám ráda komentáře, nemám ráda všechno co je na světě. Je to strašně pesimistické. Co z toho článku potom čtenář má mít? Když se jenom dozvídá, jak autora celý ten svět štve a zničeho se neraduje. Možná je to tím, že mám v životě asi jinší hodnoty, ale tento článek mi přijde jako brekot nad mlékem co se rozlilo. Nebreč koupí se nové!

Je mi jedno zda zkritizuješ můj komentář a nebo se na něj ani nepodíváš, ale zkus myslet pozitivněji a brát to z té druhé stránky. Kritici ať si říkají co chtějí. Hledej to dobré... ;-)

23 Torishia Torishia | Web | 7. ledna 2016 v 15:56 | Reagovat

Osobne si nespomínam, že by som sa s kritikou na môj blog stretla a ak aj hej, nikdy ma to netrápilo a to dokonca ani v dobe, keď som začínala písať blog. Na ostatných blogoch som sa s ňou samozrejme stretla, žiaľ na môj vkus to autorka vždy príliš prežívala. Osobne zastávam totiž názor, že ak si sama so svojim článkom spokojná, tak ťa nejaká kritika absolútne nemusí zaujímať, pretože blog je to tvoj a je to tvoj vkus. Nie tých, ktorým sa to nepáči.
Plus, často ti kritika môže pomôcť pri písaní ďalších článkov, lebo ak si ju možno vezmeš k srdcu, nastavíš si sama sebe laťku vyššie a môžeš sa zdokonaľovať, pracovať na sebe. Ale to je môj názor :)

24 naoki-keiko naoki-keiko | Web | 7. ledna 2016 v 16:14 | Reagovat

Myslela jsem si, že blogérství je jakási další forma komunikace přes internet, jistě, pokud se člověku článek nelíbí, proč by jej komentoval- ale proč by nemohl? Říká ti něco zpětná vazba? Jestli o ni nestojíš, piš si texty do editoru nebo do deníčku, tam se žádného hejtu nebo kritiky (toť veliký rozdíl, který asi nevnímáš) nedočkáš.
Ani by mě to nenapadlo komentovat, protože jazykové stránce se většinou u blogů nevěnuji (nevím, kdo sedí za monitorem), ale když už se o tom zmiňuješ... máš opravdu zvláštní slovosled, který není český, nevím jestli jsi cizinka nebo tak něco, ale vážně kazí to dojem článku.
Nevím, proč si to tak bereš, je to sakra jen blog, nemusíš se kvůli tomu tak urážet. No ano, tohle byl možná hejt, ale já jsem si nemohla pomoci, tady se to k tomu přímo nabízí... 8-)

25 Weiler Weiler | Web | 7. ledna 2016 v 16:22 | Reagovat

Chvílema pochybuju, jestli je ten článěk vůbec česky :D
Nekonstruktivní kritika je samozřejmě k ničemu, ale věř mi, že kritika by měla být především nástrojem pomoci. Že si těmi komentáři leckdo jen honí triko, je už věc druhá.
Abych se tedy pokusil vyjádřit konstruktivně - tvoje syntax je hrozná :D Pokud tě psaní baví a chceš mít čtenáře, budeš muset zapracovat nejdřív na tomhle. Jestli nejsi původem Češka, pak je to pochopitelné, ale říkám ti upřímně, místy prostě zníš jako cizinka.
S pravopisem je to věc druhá. Když je to sem tam čárka nebo jev, který ještě ve svém mladém věku nemáš zvládnutý, dá se to odpustit. Ale pravopis se nedá ignorovat úplně a nediv se některým, jak moc na něm lpí. Nejenže početné chyby přispívají k tomu, že se čtenář začne soustředit víc na formu, než na obsah, někdy vede špatný pravopis až k nedorozumění.
Jak snášet kritiku je každého boj. Já mám však rozhodně za to, že zakázáním komentářů se obíráš o mnohem víc, než ti klidná duše bez vrásek může nabídnout.
A musím říct, že jsem nepochopil, proč adresuješ článek jen bloggerkám. Kluci nekritizujou? :D To jsem první? :D

26 mycrazydiary mycrazydiary | 7. ledna 2016 v 16:53 | Reagovat

[25]:  Nepřipadá mi to psaní, až tak hrozné :). Chci říct, že nejsem jediná kdo má formu psaní jako já.

Dále jak se dočítám cizinka nejsem.
Čtu po sobě, ale nějak mě to nepřekvapuje.
Slovosled mám příšerný, ale píšu si co chci. Omlouvám se, že vás to nepřekvapuje, ani se vám to nelíbí :)
Kritika, že vám pomáhá?
Ano dá se říct, jenže někdy je to příliš podle mého názoru. :-)

27 flovers-king flovers-king | Web | 7. ledna 2016 v 16:54 | Reagovat

Jsem taky toho názoru, že se nemusí hlídat tolik čárky, háčky a podobně... Vždyť je to Tvůj blog a můžeš si na něj psát to, co chceš :-)

28 zivot-s-knihami zivot-s-knihami | Web | 7. ledna 2016 v 17:00 | Reagovat

Řekla bych, že je vlastně úplně jedno, jaký má kdo názor. Vždycky se najde někdo, kdo bude souhlasit a samozřejmě i někdo, kdo bude všechny kritizovat. (Já jsem před tímhle vlastně chráněná, na mém blogu jsou dohromady asi dva komentáře, takže nevím, do jaké míry můžu posuzovat)

29 TTT TTT | 7. ledna 2016 v 17:47 | Reagovat

Zajímalo by mne, kdo posuzuje, co bude či nebude článkem dne...

30 Sonya Sonya | E-mail | Web | 7. ledna 2016 v 17:49 | Reagovat

V najnovšom článku na svojom blogu píšem tak trochu o tebe. A píšem tam:

"Konštruktívna kritika i hateri sú fajn. To prvé ťa poteší a prinúti zamyslieť sa nad tým, kde si urobila chybu. Potom ju odstrániš a na druhý raz sa poučíš. Budeš proste vzdelanejšia.

Hateri ťa pobavia. Je pravda, že ak si citlivejšia, môže to mať na teba dosť negatívny dopad, ale nesmieš si to pripúšťať. Myslím si, že nikdy na svojom blogu nezažijete výsmech od celej republiky a nadávky štvrtej cenovej skupiny. Zažila som to - nie na blogu, ale na tom predpotopnom Azete - a nebolo to nič moc, ale mňa osobne to nesmierne zocelilo. A prečo? No pretože hateri len čakajú, či a ako to človeka položí, že prestane so svojou činnosťou, ktorej sa vysmievajú, že pred nimi stiahne chvost a zalezie do kúta.

No houby. To, moji drahí, nikdy nesmiete dopustiť, pokiaľ cítite, že to, čo robíte, je pre vás dobré, že to poteší aj iných, že vás to napĺňa. Preto stále cosplay. Preto tento blog, i keď sa určite nájdu ľudia, ktorým sa nepáči. Haters gonna hate!

No a?"

Na tvojom mieste by som tie komentáre nechala povolené a uvidíš, čo to spraví. Tak napríklad mne blog takmer nekomentujú, ale chodia naň, je to divné. A inak ma ešte v tomto tvojom článku dosť pobavila veta, že si teda môžeš písať, čo chceš, keď si odobrala komentáre. Vidím v tom sebadôveru na bode mrazu.

31 Georgina Deer Georgina Deer | Web | 7. ledna 2016 v 17:50 | Reagovat

[27]: přesně!!

32 mycrazydiary mycrazydiary | 7. ledna 2016 v 18:02 | Reagovat

[31]: :) Jsem ráda, že souhlasíte

[27]: :) Jsem ráda, že souhlasíte

33 Crazy Jull Crazy Jull | Web | 7. ledna 2016 v 18:26 | Reagovat

Já naštěstí za poslední dobu narazila jen na samé milé blogerky, ale už mám také zkušenosti s těmi, co jen kritizují. A na ty mám stejný názor jako ty. :)
-CrazyJull

34 Terez Terez | E-mail | Web | 7. ledna 2016 v 18:44 | Reagovat

Souhlasím s tebou.. Jsem teorve začínající blog, proto se snažím sehnat "stálé" čtenáře... Některé blogerky jsou hrozně negativní... Vše jen kritizují..

terez124578.blog.cz

35 mycrazydiary mycrazydiary | 7. ledna 2016 v 19:11 | Reagovat

[33]:

Přesně tak :) ! Děkuji za názor.
[34]:

36 Richenza Richenza | 7. ledna 2016 v 19:24 | Reagovat

Jsou lidé, kteří se chtějí zlepšovat, a proto vítají kritiku. Jsou lidé, kteří jsou spokojení se sebou natolik, že unesou i kritiku. Jsou lidé, kteří kritiku neunesou, a proto ani veřejně nijak nevystupují a nepíší. A pak je čím dál početnější skupina, k níž patříš, která se je se sebou spokojena, kritiku nesnáší a přes zjevné nedostatky a nesebevědomí se stále chce prezentovat. Tvoje volba.
PS. Pokud jsi cizina, máš můj obdiv za relativně slušnou čestinu. Ovšem i v tomto případě je možné jít nahoru, protože některé tvé věty jsou na hranici srozumitelnosti.
PS 2. Promiň, ty o zpětnou vazbu nestojíš, že...

37 Sonya Sonya | E-mail | Web | 7. ledna 2016 v 19:54 | Reagovat

[36]: Thumbs up

38 Bēstia Bēstia | E-mail | Web | 7. ledna 2016 v 20:25 | Reagovat

Překvapivě jsem se s přehnanou kritikou nikdy nesetkala. Osobně, když mě blog nebaví, prostě ho zavřu, zapomenu na něj. Ano, když někdo píše gramatické odpornosti a tím jednoduše uráží mou mateřštinu, ozvu se... ale to je jen proto, že jednoduše mám nutkání svůj jazyk bránit. Nic jiného... pokud se někdo rozhodne psát o ničem, je to jeho volba, já taky občas píšu jen tak, bez nějakého konkrétního nápadu, stejně jako občas udělám ve větě překlep či chybu, které si nevšimnu. To je dobrý, každý to tak má... ale co je něco jiného jsou příběhy, povídky a jim podobné. U toho píšu komentář většinou, protože se to dle mého sluší a stále ještě naivně věřím, že většina těchto "pisálků" má chuť to někam dotáhnout a zlepšovat se a tedy je kritika na místě... proč jinak by člověk zveřejňoval příběh, kdyby ho nechtěl ohodnotit, že? ;-)

39 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 7. ledna 2016 v 20:30 | Reagovat

Já jen tolik: Píšu si sice pro radost, mám komentářů dost a ne vždy byly jen příznvé. To patří ke komentování. Byla by to nuda, kdyby se vše co napíšu všem líbilo. Fakt je, že  z počátku byly i připomínky k mému psaní (způsob řádkování, odstavce, používání perexů a pod.), ale ráda jsem se poučila. Navíc nikdo není neomylný. :-)

40 Cíťa Cíťa | Web | 7. ledna 2016 v 20:40 | Reagovat

Když nechceš kruté komentáře, vol radši muže, ti obecně tolik nekritizují... I když, já volím upřímnost nadevše.

41 L Arpet L Arpet | E-mail | Web | 7. ledna 2016 v 20:44 | Reagovat

[36]: Naprosto, ale naprosto s tebou souhlasím. Musela jsem ten článek přelouskat asi 3x  než jsem to tak nějak pochopila :)

Podle mě tu platí jedno pravidlo. Přehazování pořadí slov a vůbec tenhle styl patří k básním, nikoliv do článků.

Nekritizuji překlepy nebo občasnou chybu, prohození slov atd. Ale uvědom si - když je to OBČAS.

U tohohle článku bych se negativní kritice nedivila, protože zpracování krásné myšlenky je naprosto nesrozumitelné a katastrofální...

42 L Arpet L Arpet | E-mail | Web | 7. ledna 2016 v 20:48 | Reagovat

[27]:To sice ano, ale pokud chceš, aby to někdo pochopil, čárky jsou víc než jen opruzem českého jazyka. Zajištují pohodlnější čtení a hlavně porozumění textu a i kladnější kritiku ;)

43 mycrazy. mycrazy. | 7. ledna 2016 v 21:06 | Reagovat

Slovosled.. všude
Asi na tom něco bude

44 Tucka Tucka | E-mail | Web | 7. ledna 2016 v 21:28 | Reagovat

No nevím nevím. Kritika je tu pro ty co se chtějí zdokonalit, potřebujeme ji, my všichni. Nechci říkat, jak jsi psala, že neuneseš kritiku, ale... Zakázat komentáře mi přijde jako nesmysl.

45 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 7. ledna 2016 v 21:32 | Reagovat

Mám jen jedinou maličkou připomínku. Snad to tu nerozbouří nějaké vlny. Na blogu nejsou jen blogerky ale i blogeři. Je jich sice méně, ale jsou tu a můžou se chovat stejně hnusně, jako holky.
Ale jinak souhlasím. Pokud člověk ke článku napíše jen "hnusný článek" nebo "Píšu líp", tak to může člověka srazit a dokonce může s blogováním nadobro přestat. Prakticky mi ale nikdo nic takového nepíše. Asi proto, že můj blog navštíví maximálně 35 - 55 lidí denně a z toho 90 % spíše omylem. ;-)

46 Zelený jezevčík Zelený jezevčík | Web | 7. ledna 2016 v 22:56 | Reagovat

Blog píšu ze dvou důvodů:
1) Baví mne to.
2) Zajíma mne názor ostatních.
Z toho, co píšeš jsem vyrozumněla, že chceš, aby všechny tvé komentáře byli kladné. Ale nebyli by to poněkud na prd komentáře? :D
Ano, některé naivky se baví tím, že nádávají v komentářích všem blogerům, na které narazí, některé se tím snaží propagovat svůj blog. (Typické: "Fuuuuj máš hroznej blog moje články jsou tisíckrát lepší!") Většinou to píšou rozmazlené desetileté holčičky hloupějšího ražení..
V tom zase souhlas, je to protivné. Takové blogerky buď (v prvním případě) ignoruju či jim odseknu, nebo v případě druhém ty komenty mažu. (Viem, mazání komentářů je mi sice proti srsti, jenže toto je prostě reklama, která se navíc snaží i ublížit. Reklam mám na blogu dost i bez toho, netřeba dalších.
Nesouhlasné (ale slušné) komentáře nechávám, i když je mi to často nepříjemné. Ale chápu tě, tvůj blog je poměrně čtený a tím pádem na něj narazí hodně již zmíněných exemplářů.

47 ►Lucy◄ ►Lucy◄ | 7. ledna 2016 v 22:59 | Reagovat

Souhlasím! Kritika mi nevadí, ale někdy, když je to až moc přehnaný, tak mě to trochu štve. Jako chápu, každý má asi jiný názor a podobně...ale nemusí se to zase přehánět.
Já to beru, tak, že když se někomu něco nelíbí, tak se mu to prostě nelíbí a tečka. Nebudu se zbytečně, už rozčilovat nebo neustále přemýšlet nad tím. ;-) :-?

48 Čerf Čerf | E-mail | Web | 7. ledna 2016 v 23:29 | Reagovat

Zasloužená kritika umí blogerovi poskytnout mnohem víc než nezasloužená pochvala; škoda se jí zříkat, ale když ji bloger nechce využít, je to sice škoda, ale těžko ho nutit :-). A nezasloužená kritika je především hloupou vizitkou komentujícího, nikoli autora.

49 fakt fakt | 8. ledna 2016 v 1:49 | Reagovat

Promiň ale neumíš česky. Je mi jedno, jestli je ti to jedno, prostě se neumíš vyjadřovat a to je dost špatná situace pro lidi v tvém okolí a hlavně pro tebe samotnou.

50 chudobka1970 chudobka1970 | Web | 8. ledna 2016 v 5:35 | Reagovat

Nerozumím tomu, pokud nebereš odezvu, proč tedy píšeš? Pro mě je to odpověď na to, co jsem vytvořila. Zpětná vazba. Baví mě tvořit psaním a pokouším se fotit. Ale kdybych nečetla komentáře, jaký smysl by moje snaha měla? Pokud je odezva negativní, má hlavu a patu, posune mě to kousek dopředu... ;-)

51 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | 8. ledna 2016 v 7:43 | Reagovat

Zpětná vazba je náhodou prdel, občas mě ty kecy baví :D

52 Silwiniel Silwiniel | Web | 8. ledna 2016 v 7:57 | Reagovat

[26]: Taky jsem si myslela, že jsi cizinka, věty mají slovosled, který mi vůbec nepřipadá jako český. Myslím, že když už člověk píše na internet, měl by ovládat aspoň základy pravopisu. Samozřejmě, že můžeš na můj názor zvysoka kašlat a psát si, co chceš :) Já to beru tak, že když člověk už něco píše veřejně, musí s kritikou počítat. A svůj komentář rozhodně nemyslím zle, jen se mi prostě takhle zvláštně tvořené věty čtou opravdu špatně.

53 Dena Hviezdička Dena Hviezdička | Web | 8. ledna 2016 v 8:18 | Reagovat

[48]: Presne tak. Volá sa to konštruktívna kritika a tá dokáže človeka posunúť dopredu, no je to stále len kritika, nie rozkaz, je to len na tebe. A tí, čo čítajú články a hnusne komentujú opakovane, tí sú asi masochisti, lebo normálny človek nerobí dobrovoľne to, čo mu vadí.

54 .:Me:. .:Me:. | 8. ledna 2016 v 9:47 | Reagovat

Promiň, ale jestli chceš jen sluníčkový a potlapkávající komentáře - nepiš na veřejnej blog. Kritika tu byla, je a bude a rozhodně to není o tom, že by ti někdo nepřál, nebo měl potřebu tě shodit (komentáře typu "krávo, píšu líp" do toho vůbec nezahrnuju, ty nemá cenu řešit.) Ale když píšeš s prominutím jako tatar, tvoje věty nedávají smysl, čárky si házíš, kam chceš, a ještě vyhlašuješ do světa, že je ti to jedno, co jinýho než kritiku čekáš? To, že děláš tyhle chyby, tě připraví o čtenáře, kterým si třeba sympatická, ale prostě nebudou mít chuť a sílu na to, se tím špatným slovosledem prokousávat. Pokud si zakážeš komentáře a lidem, který se ti snažej poradit vzkážeš "když se vám to nelíbí, tak to nečtěte," nikdy se v tomhle nezlepšíš. Dostala ses na titulku, tak toho zkus využít a zamyslet se na nad tím, kam tvůj blog vlastně směřuje.

55 mycrazydiary mycrazydiary | 8. ledna 2016 v 11:28 | Reagovat

Vyjádřím se pro všechny.
Čárky, slovosled.
Píšu si co chci.
Nenutím vás to číst.
Píšu v menu boxu, že pravopis není silná stránka. Přesně o tomhle mluvím v článku. Přehnaná kritika.
Ano kritika vás dokáže vyšperkovat, někdo o to třeba ani nestojí, šperkovat se. :)

56 Jaja Jaja | 8. ledna 2016 v 12:37 | Reagovat

Nauč se psát :D

57 Weiler Weiler | Web | 8. ledna 2016 v 19:16 | Reagovat

[26]: Já chápu, že občas je to přes čáru. A některý komentáře nejsou ani kritika, ale prostě hate. Ale když zavřeš uši a nebudeš poslouchat nikoho, tak se v ničem nezlepšíš. protože ti všechno, co napíšeš, bude připadat v pohodě...
No a abych ti vysvětlil, proč je to objektivní problém a ne jen prázdná výtka: Když jsem četl poslední řádek tvojí odpovědi mně, myslel jsem si, že znamená něco úplně jiného. A není to můj problém, že jsem té tvojí větě neporozuměl tak, jak jsi ji zamýšlela, jelikož ty jsi ji tak nenapsala. Kdybych měl parafrázovat, co jsi napsala ty, znělo by to asi následovně:

Ano, dá se říct, ale někdy se to shoduje až moc s mým názorem.

Což je určitě věc, kterou jsi tím ale nemyslela, že? Ale protože ti tam chybí čárka (ano, jedna blbá čárka), musel jsem se zastavit, přečíst si tu větu důkladně znova, a teprve potom jsem pochopil, co jsi tím chtěla říct.
Tak teď si představ, že něco podobného udělám pětkrát, šestkrát za článek...
Nebudu chtít číst další. A dřív nebo později nebude chtít nikdo. Ty v důsledku toho budeš znít nejen jako cizinka, ale svou aktivní ignorací ještě hloupě a nevzdělaně. A to je druhá věc - že nikdo nechce poslouchat pitomce.
Ještě jednou připomínám, že se tě nesnažím zesměšnit, že se tě nesnažím shodit, že je tohle přátelská rada.

58 Weiler Weiler | Web | 8. ledna 2016 v 19:21 | Reagovat

[54]: Přesně tohle si myslím. Občas horko těžko hledám důvod, proč na titulce skončil ten či onen článek. Ale možná tím přeci jen chce Standa sem tam nějakého bloggera proplesknout, aby psal pořádně :D

59 mycrazy. mycrazy. | 8. ledna 2016 v 21:13 | Reagovat

Asi mám originální slovosled :-D

60 Katka Katka | E-mail | Web | 26. března 2016 v 15:41 | Reagovat

Ja osobne sa snažím dodržiavať gramatiku aj spisovnosť, no nechcem byť až príliš "odtrhnutá od sveta" a písať ako žurnalistka. Preto som sa rozhodla, že budem používať aj občasný slang či slová, ktoré by som v profesionálnom písaní určite nevyužila :) Inak veľmi pekne napísaný článok

61 mycrazydiary mycrazydiary | Web | 27. března 2016 v 16:24 | Reagovat

[60]: Jsem ráda, že se mnou souhlasíš.
Nemám ráda tu přehnanou spisovnost, připadá mi to jako z jiné planety, nevím zda je to tím jak jsem mladá..
Slangy jsou skvělá věc,  díky za názor.
S láskou Mí. :-)

62 Rose Rose | E-mail | Web | 10. dubna 2016 v 11:02 | Reagovat

S tou kritikou od jiných blogerek souhlasím, dokáže to hodně srazit, při tom ani ony nemusí mít geniální blog, proto se snažím poradit jen tomu, kdo mě o radu požádal a snažím se objektivně podle mého názoru kritizovat, ale zároveň i za něco pochválit. Pěkný blog

63 mycrazydiary mycrazydiary | Web | 10. dubna 2016 v 11:31 | Reagovat

[62]: Přesně tak, máš pravdu souhlasím s tebou.

64 Gabux Gabux | Web | 20. dubna 2016 v 19:57 | Reagovat

Tohle je podle mě dost komplikované téma, na kterém se nikdy neshodnou všechny blogerky. :)
Každopádně si nemyslím, že je špatně se vyjadřovat i s použitím slangu, což spousta blogerek odsuzuje. Nemyslím si, že je tak moc důležité, že občas někomu chybí čárka nebo je někde navíc.
Hlavní je, aby to blogerku i čtenáře bavilo a pokud je to baví, nikdo nebude řešit kraviny :)

65 mickeyho-blog mickeyho-blog | 22. dubna 2016 v 1:08 | Reagovat

Co jsem chtěla napsat, to už sem otatní napsali, prakticky máš pravdu, ale tohle je téma které by se dalo řešit několik hodin a k jednomu závěru by se nedošlo, jinak máš krásný blog.

66 Mí. Mí. | Web | 28. května 2016 v 10:30 | Reagovat

[64]: Souhlasím, ohledně slangu máš pravdu.  Přesně!

[65]:  Ano! Díky moc, že se ti tady líbí.
:-*

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.